Carlo Janka wściekły na Atomica

Nie milkną echa startu Marcela Hirschera w Sölden na nartach Atomica z płytami i wiązaniami Markera. Głos zabrali Szwajcarzy. Podobno Carlo Janka zwracał uwagę na problemy z zestawem w skrajnie twardych warunkach już dwa sezony temu. W ubiegłym sezonie poprosił o możliwość stosowania płyt i wiązań innego wytwórcy lub wcześniejszych wersji tych części ekwipunku wytwarzanych przez Atomica. Nie uzyskał zgody. Trener Carlo Janki zaznacza, że podstawowym powodem zmiany z Atomica na sprzęt Rossignola był brak porozumienia z dotychczasowym wytwórcą sprzętu. Carlo podobno traktowany był znacznie gorzej niż Marcel i inni Austriacy jeżdżący w stajni Atomica. Niemożliwe! We wspólnej zjednoczonej Europie?

PS Zaznaczamy, że elementy wyposażenia sklepowego mają niewiele wspólnego z elementami stosowanymi przez czołowych zawodników APŚ. Dotyczy to nart, butów, wiązań, płyt a nawet kijków i kasków.

Znaczniki

Podobało się? Doceń proszę atrakcyjne treści i kliknij:

1 komentarz do “Carlo Janka wściekły na Atomica”

Dodaj komentarz

Zobacz także

Inne artykuły

magazyn ntn snow & more

Drugi numer NTN Snow & More już w sprzedaży!

Drodzy narciarze i miłośnicy sportów zimowych! Z ogromną przyjemnością prezentujemy Wam drugi numer NTN Snow & More na sezon 2024/2025! Zima tuż za rogiem, stoki w alpach pokryte świeżym śniegiem,

nowe narty

Nowości w świecie nart na 2024/2025

Tradycyjnie na początku sezonu rzucamy garść newsów. Z mnogości mniej lub bardziej udanych innowacji technicznych staramy się wybrać te najbardziej wartościowe. Skitouring, freeride, allmountain czy jazda po przygotowanych trasach –

maxx booldożer

Słodkie życie zwykłego instruktora

Osrodek narciarski X gdzieś we Włoszech, grudzień, godzina 6.35. Budzik przeszywa i ogłusza. Za oknem jest jeszcze ciemno. Buty, kask, bidon, rękawiczki – w plecaku. Wkrętarka z zapasową baterią, wiertarka, klucz

braathen

Cały we łzach – po pierwszym gigancie sezonu

Szast-prast, i ani się obejrzeliśmy, jak rozpoczął się kolejny alpejski sezon. Tradycyjnie pierwsze zawody odbywają się w ostatni weekend października w austriackim Sölden, na wymagającej trasie lodowca Rettenbach. Nigdy

Newsletter

Dołącz do nas – warto

Jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach na stronie, nowych odcinkach podcastu, transmisjach live na facebooku, organizowanych przez nas szkoleniach i ważnych wydarzeniach oraz mieć dostęp do niektórych cennych materiałów na stronie (np. wersji online Magazynu NTN Snow & More) wcześniej niż inni, zapisz się na newsletter. Nie ujawnimy nikomu tego adresu e-mail, nie przesyłamy spamu, a wypisać możesz się w każdej chwili.