ISPO 2009 – najbardziej „odjechane” stoiska

ISPO tym różni się od targów w Kielcach, że wykracza poza utarte schematy. Każdego roku wystawcy starają się przyciągnąć uwagę odwiedzających wyszukanym designem, grą świateł i ekspozycją stylizowaną np. na dom duchów czy warsztat motocyklowy. Od lat prym w tym temacie wiedzie firma K2. Jeśli ktoś był kilka razy na targach w Monachium, to na pewno zastanawia się jak tym razem będzie wyglądało stoisko tego amerykańskiego producenta. W 2009 roku odwiedzający ekspozycję K2 mogli poczuć się jak na campingu. Na grillu piekły się kiełbaski, z głośników sączyły się kawałki Creedence Clearwater Revival, a pani bufetowa wydawała hot-dogi wszystkim chętnym. Czad!

20090202_102058_0098

20090201_120936_0048

20090201_120612_0045

Równie imponująco wyglądało stoisko firmy Ride produkującej snowboardy. Ekspozycja przypominała dom duchów z wesołego miasteczka, było głośno, strasznie i kolorowo. Dzięki temu zawsze do wejścia ustawiała się kolejka. Przemyślany marketing działa cuda.

20090202_111050_0101

Jako trzeci pod względem atrakcyjności zaprezentował się Colmar. Stoisko tego producenta stylizowane było na rockową scenę, a poszczególni muzycy ubrani w odzież narciarską. Pewnym utrudnieniem była restrykcyjna weryfikacja osób, które mogły fotografować ekspozycję, ale po zapewnieniach, że nie pracuję dla Chińczyków i nie chcę skopiować wzorów ubrań dostałem pozwolenie.

20090202_094826_0085

20090202_094856_0087

20090202_095122_0089

Do stoisk, które wyróżniały się z pozostałych zaliczyłbym jeszcze Uvexa, do którego wzrok przyciągała rajdowa maszyna opatrzona logo Red Bulla.

20090201_164224_0082

20090201_125104_0061

Ciekawie prezentował się również Elan z wybiegiem, na którym co jakiś czas modelki prezentowały nową kolekcję nart dla kobiet przyciągając tłumy widzów. Osobnym rozdziałem jest hala ISPO Vision, na której prawie wszystkie stoiska urządzone są w niekonwencjonalny sposób. Niestety wielu z nich nie można fotografować. Miejmy nadzieję, że kryzys finansowy szybko się skończy i stoiska w kolejnych latach będą jeszcze bardziej atrakcyjne.

20090202_100838_0092

20090202_101016_0093

Znaczniki

Podobało się? Doceń proszę atrakcyjne treści i kliknij:

Dodaj komentarz

Zobacz także

Inne artykuły

puchar świata

Powrót wtorkowego Urbanowicza

Trudno być kibicem narciarstwa (nie tylko w wielkim mieście). Za oknem jesienna smuta, więc fotel, kanapa, sofa i odbiornik TV, kawa albo herbata, śniadanie, murzynek upieczony przez babcię. Dwie Polki na starcie, więc emocje gwarantowane,

volkl

100 lat firmy Völkl

Firma Völkl… Niemiecka precyzja. Narty, które odegrały wielką rolę w moim życiu. Prawdopodobnie nie tylko moim. Już ich bardzo specyficzna i utrzymywana od lat w tym samym stylu szata graficzna robi

schwarz

Sölden – dzień drugi

Niestety, niestety. Pogoda w drugi dzień zmagań w Sölden nie była już tak łaskawa, jak w sobotę. Nad doliną od czwartku wisiała groźba Fohnu, czyli wiatru halnego. Wreszcie w nocy z soboty na niedzielę masy

gut-behrami

Inauguracja – pojedynek weteranek

Lepszej inauguracji alpejskiego Pucharu Świata nie mogliśmy sobie wyobrazić. Piękna, słoneczna pogoda, stoki delikatnie przyprószone świeżym śniegiem, a na starcie cała światowa czołówka gigancistek. Wśród startujących pań, dwie

stalkant

Wróżenie z kuli – przed nadchodzącym sezonem PŚ

Możemy tu wypisać kilka banałów o upływie czasu. Przedstawimy jednak fakty. Alpejczycy trenują już na południowej półkuli w Nowej Zelandii czy Ameryce Południowej. A u nas w kraju Stalkant FM, samozwańcze medium narciarskie

Newsletter

Dołącz do nas – warto

Jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach na stronie, nowych odcinkach podcastu, transmisjach live na facebooku, organizowanych przez nas szkoleniach i ważnych wydarzeniach oraz mieć dostęp do niektórych cennych materiałów na stronie (np. wersji online Magazynu NTN Snow & More) wcześniej niż inni, zapisz się na newsletter. Nie ujawnimy nikomu tego adresu e-mail, nie przesyłamy spamu, a wypisać możesz się w każdej chwili.