Kolejne newsy z frontu walki o zabezpieczenie dla zjazdowców o nazwie D’Air. Przedstawiciele FIS tłumaczą, że opóźnienia decyzji możliwości użytkowania D’Air w zjazdach spowodowane były potrzeba dokładnego sprawdzenia, czy system nie poprawia aerodynamiki zjazdowców. Testy wypadły negatywnie (znaczy nie poprawia) i tym samym D’Air może zostać dopuszczony, ale uwaga! Dopiero na zawody w Val Gardenie. FIS martwi się także o firmę Dainese (monopolistę systemu), że ta ostatnia nie udźwignie liczby zamówień i będą kłopoty z dostępnością. Tym samym do końca roku tylko zjazdowcy z pierwszej dziesiątki rankingu będą mogli używać D’Air. Następnie liczba zawodników będzie sukcesywnie zwiększana. Naszym zdaniem wygląda na to, ze FIS chce mieć kontrolę nad sprzedażą i użytkowaniem systemu. W trosce o bezpieczeństwo zawodników rzecz jasna.

Mini wywiad z Maryną po supergigancie w Lenzerheide
A teraz obiecany mini-wywiad z Maryna Gąsienicą-Daniel przeprowadzony w rejonie linii mety po supergigancie w Lenzerheide. Wiem, że trochę późno, ale pomimo to przeczytać warto. Cześć. Ponownie spotykamy się po zawodach. Tym razem prawie