NTN Snow & More 2018/2019 nr 3

Bodymapping, dzięki której produkty są jeszcze bardziej wydajne. Udoskonalona technologia odegrała szczególną rolę pod- czas projektowania bezszwowej bielizny z grupy high-performance: Performance Blackcomb oraz Performance Warm. Dzięki technologii Organic Bodymapping osiągnięto ogromny sukces w wyznaczeniu kluczowych stref na cie- le człowieka. Organic Ventilation Zones to strefy wentylacji zaprojektowane z my- ślą o rzeczywistych potrzebach ludzkiego organizmu. Zapewniają niezwykły kom- fort podczas użytkowania, doskonałą od- dychalność oraz błyskawiczne odprowa- dzenie wilgoci. Full Body Movement to miejsca, w których nic nie może cię ograni- czać, ich innowacyjna konstrukcja pozwala zapewnić pełną swobodę ruchu. Perfected Climate Control, czyli ocieplenie kluczo- wych części bielizny, zapewnia utrzyma- nie odpowiedniej temperatury ciała, nawet w najbardziej wymagających warunkach. Na szczególną uwagę w tym sezonie za- sługuje również Linia Natural(+) Kinship, w której bardzo mocno widać norweskie korzenie marki. Charakteryzuje ją nowo- czesny wygląd oraz nowa interpretacja tra- dycyjnych wzorów z zastosowaniem bezsz- wowej technologii. Wykorzystując wełnę Merino oraz mieszanki technicznych włó- kien, Odlo stworzyło linię bielizny, któ- ra ma sprostać najwyższym wymaganiom – być niezwykle komfortową, niezwykle techniczną, unikalną. HELLY HANSEN Bielizna termoaktywna to flagowy pro- dukt marki Helly Hansen. Już kolejny rok z rzędu zdobywa w Polsce tytuł najlepszego produktu w swojej kategorii podczas targów Snow Expo w Warszawie. Nagrodę Best in Snow Expo przyznaje jury, w którego skła- dzie zasiadają eksperci, dziennikarze spor- tów zimowych i sami sportowcy. Produkty zachwycają nie tylko technologią, ale rów- nież cieszą oko. Skandynawskie, ciekawe wzornictwo sprawia, że śmiało możemy użyć tę część garderoby jako mocny punkt naszej sportowej stylizacji. Odpowiednio dobrana bielizna termoaktywna to gwaran- cja komfortu nawet podczas ekstremalnie zimnych dni. Zdaniem specjalisty w dzie- dzinie outdooru, a także autora artykułów w „NTN Snow & More”, Rafała Króla z expeditions.pl, bez bielizny termoaktyw- nej inne części odzieży termicznej nie dzia- łają. „Jak ktoś przepoci w górach bawełnia- ną koszulkę, to będzie mokry i będzie mu zimno. Nie zadziała ani bluza z flisu, ani kurtka z membraną”. Kolekcja bielizny Helly Hansen dzieli się na trzy kategorie przypisane intensywności naszej aktywności fizycznej i temperaturze otoczenia: • HH Lifa – to bielizna do dużej inten- sywności ruchu lub na aktywność przy sto- sunkowo wysokiej temperaturze otoczenia; • HH Lifa Merino – niepowtarzalna hy- bryda dwóch warstw – poliamidu, który odciąga wilgoć od skóry, i wełny meryno- sa utkanej na poliamidzie, która daje nam izolację. Ta bielizna znakomicie spisuje się przy niskich temperaturach, kiedy trzeba błyskawicznie odprowadzić pot od skóry i odizolować ją od zimna; • HH Merino – czysta wełna tkana w taki sposób, aby nie podrażniać skóry, nie dra- pać. Znakomicie izoluje. Idealna również na zimowe spacery. TYROL • Nowy, sześcioosobowy wyciąg krzeseł- kowy Larmach zostanie otwarty w Zillertal Arena w grudniu 2018 r. Będzie wyposażo- ny w podgrzewane siedzenia i będzie mógł przewozić do 2800 osób na godzinę. • Ośrodek narciarski Hochgurgl bu- duje obecnie drugą część wyciągu Kirchenkarbahn, który rozpocznie dzia- łalność w sezonie zimowym 2018/2019. Kolejka ta będzie mogła przewieźć 2400 osób/godz. z prędkością 5 m/s. • 50-letni wyciąg Glungezerbahn w Tulfes otrzyma nowe, 10-osobowe gondole, dzięki czemu będzie mógł przewozić do 1000 osób na godzinę. Budowa rozpoczęła się w połowie lipca, a kolej ma być gotowa na rozpoczęcie sezonu w dniu 15 grudnia. • W ośrodku Seefeld Rosshütte zosta- nie przebudowana kolejka Jochbahn. Inwestycja ta zwiększy zdolność przewo- zową i częstotliwość kursowania. Zostanie ponownie otwarta w dniu 23 grudnia. PITZTAL Począwszy od tej zimy, w dolinie Pitztal obowiązuje jeden karnet na lodo- wiec Pitztal, stację Rifflsee, Hochzeiger Bergbahnen, Imster Bergbahnen, Fendels i lodowiec Kaunertaler. W sumie karnet obejmie 76 stoków, 121,5 km tras zjazdo- wych i sześć ośrodków narciarskich. 11,5 mln turystów z ponad 50 krajów z całego świata, 47 mln noclegów i 34 lokal- ne organizacje turystyczne – wynik ten pla- suje Tyrol jako jedną z czołowych destynacji 7

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU4MTI=