NTN Snow & More 2018/2019 nr 1

| długość: 177 cm | promień: 18,4 m | taliowanie: 110-68-96,5 | REDSTER G9 ATOMIC gigant Komentarz: Narty firmy Atomic mają ustaloną renomę. Prezentowany model Redster G9 pozostaje bez zmian w stosunku do ubiegłorocznego i nadal świetnie sobie radzi w wyrównanej stawce. Punktowo miejsce trzecie (razem z RTC). Komentarze: „Doskonałe narty w tej grupie. Pierwsze wrażenie – sztywne, ale po kilku łukach wiesz, na co je stać. Jazda biodrem po śniegu w bramkach GS to nie problem. Wymagają neutralnej pozycji – przejście na tyły to wystrzał ze skrętu” i „Świetne, żywe, dynamiczne. Doskonale oddają energię. Nie trzeba ich popędzać i jednocześnie same oddają energię. Świetnie trzymają na twardym. Doskonałe sklepowe gigantki” oraz „Doskonale prowadzą zadane łuki. Trochę gorzej jest z inicjacją. Dla niektórych mogą być zbyt sztywne. Dobrze sprawują się na trasie giganta i są bardzo sportowe oraz stabilne. Niewiele ustępują deskom z grupy Masters. Fajne”. Dalej: „Bardzo dynamiczne narty. Pomimo swojej sportowej charakterystyki nadają się także do całodziennej jazdy. Przy włożeniu większej energii można osiągnąć znacznie krótszy promień skrętu ciętego niż napisany na deskach. Pewne w prowadzeniu nawet przy dużych prędkościach”. I jeszcze łyżeczka dziegciu: „Zbyt lekkie na bramki. W jeździe dowolnej i instruktorskiej absolutnie OK”. dla amatorów? TAK INICJACJA SKRĘTU PROWADZENIE SKRĘTU TRZYMANIE KRAWĘDZI ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ DYNAMIKA SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH aktywna harmonijne dobre łatwa szybkie wysoka duża 5.1 5.4 5.0 5.0 5.3 4.9 4.2 pasywna nerwowe słabe trudna łatwe niska mała | długość: 181 cm | promień: 21 m | taliowanie: 107-68-92 | GS Pro Medium AUGMENT gigant Komentarz: Napiszmy to jeszcze raz Augment = Croc. Firma zmieniła nazwę, ale sportowe produkty po- zostały. Nasi testerzy mieli mieszane uczucia co do przedstawionego modelu. Z jednej strony, deski te są szalenie sportowe, z drugiej, trochę zbyt wymagające jak na tę grupę. Dodatkowo GS Pro Medium był na na- szych testach wyjątkowo agresywnie przygotowany. Opinie: „Narty bardziej z segmentu Master niż GS sklep. Mają bardzo sportową geometrię i tak też jeżdżą. Świetnie prowadzą skręty – pewne i stabilne. Brak rockera sprawia, że są jak przyspawane do śniegu. Dynamiczne, ale bez prędkości nie ma na nich jazdy” i „Niezły wynalazek! Długo trzeba się z nimi zaprzyjaźniać, ale warto. Bardzo stabilne przy dużych prędkościach, ale ciężkie do manewrowania przy mniejszych. Mało uniwersalne” oraz „Narty dla bardzo dobrych narciarzy, które charakterystyką przypominają te z grupy Masters. Dynamiczne, ale wymagają chłopa i szybkości”. Dalej: „Bar- dzo mocne trzymanie krawędzi połączone z miękkimi dziobami i sztywnym odcinkiem pod butem powoduje dyskomfort jazdy. Trzeba się z nimi non stop siłować. Powolne ze skrętu w skręt” i jeszcze: „Zbyt agresywnie przygotowane, co powoduje, że wydają się być ciężkie i mułowate w zmianach rytmu”. dla amatorów? NIE INICJACJA SKRĘTU PROWADZENIE SKRĘTU TRZYMANIE KRAWĘDZI ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ DYNAMIKA SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH aktywna harmonijne dobre łatwa szybkie wysoka duża 4.7 4.5 5.3 3.5 4.1 4.8 5.3 pasywna nerwowe słabe trudna łatwe niska mała 99

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU4MTI=