NTN Snow & More 2018/2019 nr 1

| długość: 182 cm | promień: 25 m | taliowanie: 103-65-85 | HERO ATHLETE FIS GS (R22) ROSSIGNOL gigant masters Komentarz: Deski z nowej serii Athlete, pomimo promienia skrętu przekraczającego 25 metrów, oceniono jako narty przyjazne (na warunki grupy). Komentarze: „Zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. W jeździe dowol- nej szukałem w nich dynamiki i mocniejszego oparcia na krawędziach – znalazłem to wszystko na bramkach. Bardzo mocarne deski w jeździe sportowej” i „Trochę oporne w inicjacji łuków, ale zaraz potem jadą jak po szynach i nic nie jest w stanie zakłócić ich spokoju. Zmiana rytmu wymaga trochę siły. Polecam dobrym technicznie narciarzom” oraz „Bardzo fajne narty. Nie potrzeba atlety, żeby nimi sterować. Bardzo elastyczne. Całkiem fajna dynamika. Jazda na nich to jak latanie małym myśliwcem”, dalej: „Wydają się być bardzo lek- kie. Całkiem dynamiczne. Trzeba je jednak poganiać pomiędzy skrętami, żeby wykrzesać więcej prędkości. Łatwe” i na koniec: „Bardzo przyjemne narty. Stabilne i elastyczne. Nadają się nawet do jazdy rekreacyjnej. Dobrze trzymają na krawędziach”. dla amatorów? NIE INICJACJA SKRĘTU PROWADZENIE SKRĘTU TRZYMANIE KRAWĘDZI ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ DYNAMIKA SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH aktywna harmonijne dobre łatwa szybkie wysoka duża 4.7 4.7 4.2 4.3 4.3 4.2 4.8 pasywna nerwowe słabe trudna łatwe niska mała | długość: 185 cm | promień: 27 m | taliowanie: 104-69-90 | Skicross RTC gigant masters Komentarz: Żadne inne narty w naszych testach nie wzbudziły tak skrajnych opinii. Niektórzy je kochali, inni uważali, że nie nadają się do skutecznej jazdy. Wyścigowa konstrukcja z domu RTC ma wyjątkową cechę charakterystyczną – zauważalne rockery z tyłu. Komentarze: „Chcę je mieć! Kapitalna inicjacja skrętów, dobre trzymanie w łukach i te przyspieszenia na końcu każdego wirażu. Przewidywalne i dynamiczne” i „Potężne maszyny, które wspaniale dokręcają wiraże – rocker z tyłu to prawdziwa bomba. Stabilne i pewne. Minimalnie zbyt mocno przygotowane dzioby, które lekko przytrzymują, ale i tak fajne. Dynamiczne” oraz „Ciekawe narty dobrze trzymające zadany tor jazdy. Niezła dynamika. Wymagają użycia sporej siły, więc raczej dla ciężkich i mocnych”. Usłyszeliśmy też: „Łatwo wchodzą na krawędzie. Problemy zaczynają się przy próbach wykona- nia głębokiego skrętu. Stają się wtedy pasywne” i „Nieudane narty. Bardzo ciężko narzucić im swoje tempo i rytm. Wydają się toporne” oraz „Nie jechało mi się na nich dobrze. Bardzo sztywne i trudno wykrzesać z nich dynamikę”. dla amatorów? NIE INICJACJA SKRĘTU PROWADZENIE SKRĘTU TRZYMANIE KRAWĘDZI ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ DYNAMIKA SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH aktywna harmonijne dobre łatwa szybkie wysoka duża 4.2 4.8 4.2 4.0 4.7 4.1 3.8 pasywna nerwowe słabe trudna łatwe niska mała 97

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU4MTI=