Supernova SL to niezwykle zwinne narty, które świetnie jeżdżą dosłownie po wszystkim – począwszy od zlodzonego terenu po głęboki śnieg.

W nadchodzącym sezonie ulepszono pierwotną wersję, a celem była redukcja masy przy zachowaniu świetnych właściwości jezdnych modelu pierwotnego. Udało się to uzyskać dzięki zmianie rodzaju drewna wykorzystywanego w rdzeniu na paulownię, która jest dużo lżejsza, użycie konstrukcji semi-cap, włókien carbonowo-aramidowych oraz warstwy górnej wykonanej w pełni z włókna węglowego. To pozwoliło na stworzenie ultralekkich, bardzo sprawnych, dynamicznych nart segmentu freeride/freetour. Narty Supernova wyposażone są w płaski tył, dziób z rockerem oraz piętki do montażu fok. Przez redukcję długości w tylnej części nart oraz jednoczesne przesunięcie środka ciężkości stworzono wszechstronne, niezwykle stabilne, a przede wszystkim przyjazne narty. Skrócenie długości nart i ograniczenie ich masy odbyło się bez zmniejszenia ich funkcjonalności. Co więcej, z uwagi na proporcjonalnie dłuższą krawędź efektywną można swobodnie używać krótszych nart niż do tej pory. Niezależnie od tego, czy wybierasz się do Røldal, Chamonix czy na Alaskę, potrzebujesz jednej pary nart. Narty są dostępne w trzech długościach: 169 cm (131–101–118 mm, promień 17 m); 177 cm (136–103–120 mm, promień 19,6 m); 185 cm (138–105–122 mm, promień 22 m).

O Autorze

Tomasz Kurdziel

Redaktor naczelny, założyciel i pomysłodawca Magazynu NTN. W dzieciństwie otarł się o WKN, przez wiele lat był członkiem AKN. Po roku 1981 przez 18 lat przebywał w Norwegii i Szwajcarii. Założył i przez wiele lat prezesował UIK Alpin na Uniwersytecie w Oslo. W latach 1985-1989 startował w zawodach FIS. Na początku lat 90. startował w zawodach snowboardowych (konkurencje alpejskie). Od 1997 roku pasjonat i promotor carvingu w Europie. Członek komitetu organizacyjnego FIS Carving Cup. W chwilach wolnych komentator Eurosportu. Obecnie entuzjasta freeride'u, motocyklowego enduro i windsurfingu.

Podobne posty