Zbliżający się sezon 2017 to przełomowy moment w historii marki Viking, która od kilku lat coraz intensywniej rozwija swoje linie produktowe.

Powody są dwa. Po pierwsze, właśnie dziś oficjalnie ogłosili zmianę ich dotychczasowego logotypu, a wraz z nim całej identyfikacji wizualnej. Cel, jak widać, był jeden – nowoczesny logotyp ma za zadanie odzwierciedlanie zmian jakie zachodzą w życiu marki, a także odświeżenie jej wizerunku. Nowe logo jest dynamiczne a przy tym maksymalnie czyste w formie. Agresywny krój pisma oraz funkcjonalny piktogram, sprawiają, że kojarzy się ze sportowymi emocjami i rywalizacją. Tym samym zmiana ta wpisuje się w tendencję rynkową – dla przykładu możemy prześledzić rebranding takich marek jak Reusch, czy w ostatnim czasie Salewa, które zmianę swoich logotypów ukierunkowały w podobną stronę. Czy zmiana wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki oraz lepszy jej odbiór wśród klientów? Przekonamy się już wkrótce.

Druga nowość, którą przygotował dla nas zespół Vikinga to nowy podział kolekcji. Marka do tej pory kojarzona przeważnie z czapkami i rękawicami zimowymi, rozgranicza mocno ofertę na kolekcję zimową dedykowaną głównie sportom zimowym (narciarstwo zjazdowe, biegowe, ski-tourowe, snowboard) oraz kolekcje outdoorową (trekking górski, nordic walking, bieganie, szeroko pojętą aktywność na świeżym powietrzu). Wynikiem tej ostatniej jest zaprezentowany katalog „Outdoor 2017”, który znajdziecie do pobrania na stronie www.viking.pl.